Subject: Avaldus ristumiskoha välja ehitamiseks näidislahenduse alusel riigiteel nr 11306 Kalesi Töhelgi km 0,36
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 15:59:46 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Uku Tint <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 28, 2024 3:52 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Avaldus ristumiskoha välja ehitamiseks näidislahenduse 
alusel riigiteel nr 11306 Kalesi Töhelgi ligikaudu km 0,36 (X: 6579343.75, 
Y: 564023.03 )

Tere

Manusesse lisatud digitaalselt allkirjastatud taotlus.

Uku Tint

OÜ Ansel Residentsid

Kontakt Merike Joonsaar (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 28. mai 
2024 kell 14:11:

Tere.

Täname, et olete esitanud taotluse riigiteelt 11306 km 0,36 ristumiskoha 
rajamiseks juurdepääsuks Saka kinnistule.

Ristumiskoha rajamise haldusmenetluse alustamiseks palume kinnistu omanikul 
(või tema poolt volitatud isikul) esitada meile vabas vormis 
digiallkirjastatud taotlus ristumiskoha rajamiseks.

Taotlus peab sisaldama järgmist infot:

*	Ristumiskoha taotleja kontaktid (firma nimi, esindaja/lepingu 
allkirjastaja nimi, e-post, telefon)
*	Kinnistu nimi ja katastritunnus, kuhu juurdepääs rajatakse
*	Saka kinnistu omaniku volikiri
*	Selgitus, milleks on juurdepääs vajalik
*	Milline on tegevusega kaasnev orienteeruv liiklussagedus ja -koosseis 
(orienteeruvalt kui palju sõidukeid ööpäevas sõidab)
*	Ristumiskoha asukoha skeem (tähistada asukoht Maa-ameti kaardil)

Olen ristumiskoha näidislahenduse dokumendid juba ette valmistanud.

Kohe kui olete digitaotluse esitanud, saadan Teile allkirjastamiseks 
ristumiskoha ehitamise lepingu, millele on lisatud näidislahenduse 
materjalid.

Selgituseks, et kahepoolselt allkirjastatud leping annab huvitatud isikule 
õiguse ehitustöödeks riigitee alusel maal lepingus toodud tingimustel.

Digiallkirjastatud taotlust ootama jäädes.

Küsimuste tekkimisel võtke palun ühendust.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Uku Tint <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 3, 2024 2:06 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Avaldus ristumiskoha välja ehitamiseks näidislahenduse alusel 
riigiteel nr 11306 Kalesi Töhelgi ligikaudu km 0,36 (X: 6579343.75, Y: 
564023.03 )

Tere

Käesolevaga avaldan soovi ristumiskoha välja ehitamiseks näidislahenduse 
alusel riigiteel nr 11306 Kalesi Töhelgi ligikaudu km 0,36 (X: 6579343.75, 
Y: 564023.03).

Kõik ristumiskoha ehitamisega seotud kulud kanname meie.

Manuses ehitusprojekti märkused, mis transpordiamet on hoone ehitusprojekti 
menetlemise käigus teinud ja geodeetiline uuring, mis katab ka ristmiku ala. 
Alusplaan on aktuaalne (mitte vanem kui 1 aasta) ja sealt on selgesti näha 
ka olemasolevate tehnovõrkude puudumine kavandatud mahasõidu all.

Geodeetiline uuring on lisatud manusesse.

Parimat

Uku Tint

Ansel Residentsid OÜ

52 70 512